G'Natt.

Första dagen försökte jag förtränga det, dagen efter
så frågade Polisen mig om jag ville prata med någon.
Jag svarade: -Nej, jag klarar mig.
Jag gjorde det säkert då, men i dagsläget fylls jag med
rädsla, ångest och panik.

De senaste dagarna har jag börjat analysera mitt beetende.
Jag försöker se förklaringar till varför jag gör vissa val och får vissa tankar.
Det dyker upp en del svar, men min stora fråga är vad jag ska göra
med all den fakta jag faktiskt får tag i. Hur går jag vidare till nästa level?
Det är nog det, jag behöver hjälp med.

Övrigt, idag blev det sen bio med M. "Män som hatar kvinnor"
Riktigt bra film! Det känns som om den filmen hade allt..


Kommentarer
Postat av: *Maja*

Jag finns här för dig <3

2009-05-28 @ 09:20:46
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Låter som något riktigt jobbigt har hänt. Hoppas du får den hjälp du behöver så du kan må bättre.

2009-05-28 @ 12:49:06
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Nea

Men älskade vän! Vad har hänt?

Finns alltid här för dig gumman <3 <3

Kärlek ¤

2009-05-28 @ 18:51:18
Postat av: Angelica

Du betyder så mycket för mig så de gör ont..

Jag hoppas verkligen du vet det,

och jag finns här för dig jämt.

Puss <3

2009-05-29 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0