Nea.

Fan, jag måste sova. Jobb jobb jobb. Men jag loggade precis in på bilddagboken och såg Nea's bilder från förra helgen. Blev så otroligt glad. Vi hade så grymt kul förra helgen och det bästa är att hon kanske kommer upp nästa helg igen! ¤ Love ¤ Förlåt att jag snodde din bild, men jag har inte laddat in mina än :/



Det är underbart när man hittar nya vänner som det klickar med på en gång. Även fast vi inte har träffat varandra på nästan ett år, så flöt allting på så jävla bra. Vi gick en runda på stan och skrattade och hade så grymt kul åt olika upplevelser. Vi har i stort sett samma smak och det var så kul att vi ville gå in i samma affärer hela tiden. Tillochmed en del tankar var i samma tankebana.

Jag tänker mycket på ett par ord som Nea sa, när vi satt på tunnelbanan..
"Jag tror man träffar olika människor i olika perioder i sitt liv"
Och ju mer jag tänker på det, så tror jag att det stämmer. Men sen finns det ju självklart vissa speciella människor som stannar vid ens hjärta hela livets väg.

Jag vet inte vart min och Nea's vänskap kommer hamna, men just nu känns hon så jävla rätt i mitt liv. Det känns som om det är person jag verkligen skulle vilja lära känna bättre, eftersom vi känns så otroligt lika i just denna period av livet. Hon inspirerar mig och jag tycker om att ha såna människor nära i mitt liv.

Jag hoppas vi ses snart igen, vackra solgudinna. <3

Kommentarer
Postat av: erica

han känner min kusin, och på den vägen är det. isn't it a small world? ^^

2009-07-13 @ 07:05:49
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Nea

DU ÄR UNDERBAR! <3

Du inspirerar mig gumman, och jag är så glad att vi äntligen träffats mera och att vi faktiskt känns så himla lika. Det är helt underbart hur man klaffar med en person bara sådär. Du är så vacker och en otroligt underbar människa. Du får mig att må bra <3 ¤

Kärlek ¤

2009-07-13 @ 22:21:46
Postat av: A

Har knappt träffat dig på länge nu..

saknar dig min fina..

jag vet inte om det e jag som isolerat mig,

varit rädd att du känt dig för besviken för jag stannar hemma..

du betyder massor för mig, hoppas du verkligen förstår det <3..

puss

2009-07-13 @ 22:30:50
Postat av: Nea

du är typ världsunderbar ¤~ blir så himla glad i hjärtat av dina ord!

KÄRLEK!

2009-07-15 @ 17:11:24
Postat av: Nea

varje gång jag läser ditt inlägg så blir jag så rörd. fylld med kärlek och ljus! Tack för dina ord! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-13 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0