Utskälld.

Hahaha, vissa människor alltså. Jag är glad att jag inte lever i er värld. Jag lever i min egen värld, med mina egna vackra vänner och har ett vackert liv med kärlek och musik. Ikväll fick jag världens konstigaste kommentarer o utskällning, och jag fattar mest ingenting. Blev irriterad för dessa påhopp. Och som svar fick jag "Jag accepterar inga ursäkter".

Hahahahahha. förstå grejen, jag kom dit för att fira min vän.

Jag har fan aldrig vart med om såna här töntiga kommentarar.. och himlande ögon förut. HAHAHAHA!

g'NATT.

Kommentarer
Postat av: Angelica

men vafan va de där då? kom in på msn :*

2009-12-05 @ 11:03:40
Postat av: Nea

Men gumman!? Vad är det nu för skumma människor du träffat på? Håll dig borta från dom, de verkar ju vara tomma däruppe!



Kärlek ¤ <3

2009-12-05 @ 19:49:01
URL: http://neasol.blogspot.com
Postat av: erica

Haha, det gäller att trycka på de rätta knapparna hos chefen! Jobbar som produktionsenhetschef på Ragn-Sells. Satt med en skruttig gammal dator som inte ville arbeta i samma tempo som jag ville så det var dags för ett byte. Å jag beställde såklart den minsta & flashigaste som fanns - vilket tydligen innebär en inbyggd kamera :)

2009-12-08 @ 19:43:34
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0