Känsla av energi

Jag börjar se mig själv igen och det är en underbar känsla. Det är en lång bit kvar på min väg, men efter fredagens galna äventyr märkte jag att jag har börjat krypa ur min fasad som jag levt i den senaste tiden. Att våga släppa mig ut i den spontana värld jag älskar att leva i. Att våga släppa tankarna och släppa ångesten.

Det är en bra dag idag, helt enkelt. Jag börjar få energi till att leva igen.
Jag fick höra ord om mig själv idag, som förhöjde mitt självförtroende. Tack! :)

- - -

Den senaste veckan har ordet Manipulativ dykt upp vid flera olika tillfällen och händelser. Det finns vissa människor som har fått den egenskapen, och det skrämmer mig. Hur människor kan ta över andras liv och få de att tvivla på sig själv. Jag återkommer nog till detta ämne, en annan dag. Men L, jag tänker på dig och hoppas att du är stark.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är glad att du är tillbaka-både på jobbet å privat.Det syns i dina ögon att du börjar må bättre.Fortsätt så för det är du värd!

2008-10-08 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0