Tisdagslycka.

Idag är jag på gott humör, iaf nu på kvällen. Jag gick just iväg på en promenad i duggregnet och kände det verkligen uppfriskande. Musik i öronen och ett mål. Matdax sålde chokladkakor för 10:- och det är min vecka. Jag passade också på att köpa ett paket med majskolvar, som är påväg att bli klara nu. Mumsfilibaba!

Idag hade jag besök av två busungar.. Joline o Liam.



De har hunnit bli 5,5år och 4,5 år. Fan vad tiden går fort!! Jag minns när jag höll Liam för första gången och då var han 3 dagar gammal! Åren springer iväg, ett år var en evighet när man liten, men nu känns ett år som ingenting. Lite läskigt när man har åldersnoja, men den börjar släppa lite. Nu ska jag äntligen ta tag i lite saker och se vart det leder mig. Om 40 dagar börjar jag med och plugga en liten kurs, av mitt största intresse. Det ska bli så himla kul!! Fick ett mail häromdagen från skolan och det var första gången jag kände mig lite nervös. Har ju inte suttit i skolbänken på 7 år. Tänk vad tiden går...

Sjung om studentens lyckliga år..

Det skulle vara kul och uppleva studenten igen. Det sista halvåret i gymnasiet var ett av de bättre halvåren i mitt liv. Man visste att det skulle ta slut snart, vi var iväg till England en månad och man kände att framtiden stod framför en. Min tanke då var att jobba ett år och sen börja plugga. Bra jobbat va? Not. Jag känner mig väldigt nöjd med mina val ändå, jag har kommit en riktigt bra bit upp i mitt företag, personlig utveckling och jag sitter på en plats som jag känner mig nöjd med. Man ska aldrig vara nöjd och jag ska vidare. Jag ska se vad denna kurs kan öppna för dörrar för mig. Samtidigt har jag anmält mitt intresse och vara med och bygga en ny butik i höst. Hoppas jag kommer med i den gruppen, skulle vara grymt kul. Bygga är verkligen superkul. Allt ska matcha. Färger, former, kartonger samtidigt som man följer de principer vi måste följa. Det är ett stort pussel och jag älskar det!

Nu blir det majskolv.. Seeya.

Kommentarer
Postat av: annelie från fejan ;)

vad är det för kurs du ska ta? blev lite nyfiken =)

2011-07-22 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0