En magisk fredag.

Denna dag har vart fylld med magi och starka känslor.

Efter att ha jobbat tre timmar, hoppade jag in i bilen och körde i cirka 20minuter. När jag började närma mig mitt mål, började jag nästan gråta för jag helt plötsligt blev väldigt nervös. När jag hoppade ur bilen visste jag inte var du var, men M öppnade dörren och sa att du låg och sov. När jag öppnade din dörr så stod du där, nyvaken med ruffsigt långt hår. Vackrast.

Vi kramades och det var magiskt att få känna dig så nära mig, igen. Jag har saknat dig väldigt mycket, men samtidigt tror jag att detta avbrott var det bästa som kunde hända just nu. Jag känner mig starkare, än när du åkte iväg och jag har tänkt väldigt mycket vilket har gett mig många nya tankar om framtiden.

Du är så fin och jag är så glad för den tid vi fick tillsammans idag.

Duojag.

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

fint ögonblick det låter som :)

2009-04-21 @ 10:13:45
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0