upDate.

Jag har snart bestämt mig, angående ny dator :) Jag ska börja kolla utbildningar, se om det är något som lockar. Hittade en scenografiutbildning i Luleå, men tror inte jag skulle palla och bo i Norrland (!!) Sen är det alltid så mycket intagningsprov, för att ens komma in. Ska kolla runt lite mer.. Spanar en del på tradera, köper några grejer. Hittar verkligen fynd. Och nu har de tagit bort osåltavgiften, så nu kan man slänga upp massa auktioner :)

Det har redan gått en tredjedel av det här året och det har inte direkt vart någon bra start, även om jag också har haft sjukt kul. Längtar till sommaren, men måste bestämma semestern snart. Vad ska man göra i sommar? Njuta av livet. Jag behöver en riktig resa, jag behöver en paus från verkligheten här.

Jag vill ta en weekend till köpenhamn, ska bara hitta en lucka.









Köööööööööööpenhamn <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

SKa du inte till Booooom?? :D

Jag ska ju dit!!

Jag har inte köpt biljetter än, får se om jag har råd denna lön eller nästa.. :) Men jag ska ju dit!

2012-03-16 @ 12:01:28
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0