Hej! Ny design, Nya inlägg!

Hej ! Fastnade vid datorn och började leka med designen här på bloggen.
Senast jag höll på med html-koder var på Lunarstorm. Haha, då kallade
jag mig själv för Lunarprinsessa och höll på jättemycket med designen.
Det var tider det. Saknar barndomen ibland!

Ahja, tiden går och uppdateringarna på denna blogg går dåligt, men det
skulle vara kul och komma igång på riktigt!

Det händer mycket i livet för tillfället, även om jag har "lugn" period nu.
Det ska bli spännande om en månad, när man vet lite mer om hösten.
Men nu är det sommar och det är underbart! Väntar bara på den riktiga
sommarvärmen :) Idag pratade jag med min fina Emelie och förhoppningsvis
kommer vi resa lite tillsammans i sommar. Lite olika planer, men tror
att vi kommer ses i något av länderna iaf :) Längtar till min 1-månads-semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0