Sommar sommar fest.

Jag tänkte skriva ett inlägg för någon dag, men då låg hela blogg.se nere och det gick inte och skriva. Då hade jag mer positiv energi än vad jag har nu iallafall. Men jag ska försöka..



Det är sommar nu och fest utomhus är bland det bästa jag vet. Speciellt när man träffar massa fina vänner som man kanske inte sett på väldigt länge. Skratta, dricka och njuta av solen. Det finns väl en baksida också; alkohol. Jag måste lära mig och tygla mig själv och inte flippa ur, så jävla trött på det. Jag älskar när jag kan slappna av och ha kul. Vara den galna yen som jag vart genom åren. Jag älskar och träffa nya människor, i en måttlig mängd. Så nu sitter jag här och klurar lite över den kommande helgen. Ska jag åka eller ska jag inte? Har letat efter en tjejkompis med körkort, det vore bäst. Jag har tidigare åkt med grabbarna och det har ju fungerat det med. Är som sagt lite kluven. För samtidigt som det nog blir en fantastisk fest, så händer det en hel del härhemma också. Det är tre olika grejer på fredag och på lördag spelar Neelix!

Övrigt, vad händer på Midsommar?

Kommentarer
Postat av: lovisa

sVv erklgien:D

2011-05-26 @ 08:25:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Nea

på midsommardagen är det 1årstårta ;) <3

2011-05-26 @ 23:26:34
URL: http://familjen-sol.blogspot.com/
Postat av: Petra

Ja, visst är det grymt när man kan häng aute i solen hela dagarna! :-)



Och du, kartan är köpt på Urban Outfitters här i Stockholm. Vet faktiskt inte om den finns någon annanstans. Men den är tillverkad av företaget www.luckies.co.uk, så kolla in den hemsidan vettja.

2011-05-28 @ 10:42:49
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0