New York.

New York var en häftig stad, stor och högljudd. Man kände sig otroligt liten när man gick där mellan alla höga hus. Vi åkte upp till 102a våningen i Empire State och såg hela stan. Sjuk känsla. Byggnaden svajade och det kändes som om man var på en ålandskryssning, heh. Shoppingen var inte riktigt i min smak, men hittade en del smycken och lite kläder. Och en superfin tinker bell mugg från disneyaffären!



Vi var på många olika sevärdheter, intensiva dagar och det är väl lite kul såhär i efterhand och ha sett allt. Men mitt sätt och resa skiljer sig nog lite, jag älskar och gå omkring på gatorna och hitta konstiga krypin och fota levande bilder. Skratta, hoppa och leva. Njuta av solen och ha semester. Denna resa innehöll båda sidorna.










Jumpin aroun' the world.




Och jag fick mina söta svärföräldrar o hoppa! :)



Det finns så mycket bilder från denna resa.. Mer kommer på Facebook.

Det var riktigt kul och se New York och jag fick verkligen mersmak för att se mer av USA. Kanske dags och göra en riktig roadtrip igenom landet och se massa olika delar. Då behöver man mycket pengar och tid. Får se när det kan bokas in i livskalendern. :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi.. va söt du är! :)

Jag fortsätter för din och mammas skull.. ;)

2011-05-16 @ 08:13:27
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Cicci

Och, -ja längtar efter att få se dina nyc bilder! :) ser ut som ni haft de härligt! :)

2011-05-16 @ 08:18:20
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0