Barn.

Det är mycket barn-snack nu, lite överallt faktiskt.
Min kollega ska snart bli mamma och jag är så glad
för hennes skull. Längtar tills den lille kommer ut!

Kom o tänka på en rolig sak idag.
En gång i tiden hängde jag med två olika killar på bokstaven M,
inte samtidigt men i samma tidsperiod.. och nu i dagarna har
dessa killar fått ett varsitt barn. De har blivit pappor båda två!

Lugn.. jag funderar inte på o skaffa barn nu. Däremot har jag
kommit på det perfekta namnet på första barnet - om det nu
blir en tjej vill säga. Även till andra och tredje också ;)

Undra hur ens egna barn kommer se ut..
Den som väntar får se..


Kommentarer
Postat av: Nea

kärlek <3

2011-05-13 @ 00:17:11
URL: http://familjen-sol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0