Fettisdagen.

Saker o ting ordnar sig alltid. Så är det bara.
Men jag avskyr när det dyker upp grejer i livet
som man liksom måste ta tag i.
Jag tycker mer om när grejer som dyker upp
som jag vill göra!

Idag har jag iallafall bockat av några grejer,
jag försöker alltid göra bra saker på mina lediga dagar.

Annars har jag hängt med min älskade mamma idag,
vad skulle jag göra utan henne? <3
Vi drog en sväng till Erikshjälpen, IKEA och Skärholmen.
Jag känner mig rätt mättad på att shoppa, så blev inte
direkt någon storshopping. Det jag köpte var gigantiska
salladsbestick (mer som dekoration), en tekula till C,
en vas och en liten indian. :)



Sen åkte vi hem till mig och fikade med en varsin (dyr!) semla
från ett riktigt bageri. Den var god, men det var inget speciellt.
Däremot så sålde de semmel-tårta på det bageriet, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0