Tradera.

Ni bloggar inte.. jag bloggar inte.
Är det någon period nu?
Jag tycker ju om att ha något o läsa när jag kommer hem från jobbet.

Den senaste tiden har jag vart helt uppe i mitt traderande! Jag har länge haft mycket saker som jag har viljat sälja iväg, mycket gamla kläder o annat. Jag bestämde mig för att få ihop ett visst antal kronor, till en eventuell kurs i höst. Jag har vart väldigt aktiv och duktig med att lägga upp nya auktioner hela tiden. Har fått en hel del sålt, men inte allt. Det är konstigt att vissa saker som man tror minst på flyger iväg med bud. Just nu har jag samlat ihop 2100 kronor (men då är det inklusive frakten också). Jag lurar mig själv genom att köpa frimärken på mitt andra konto. Det känns bra, haha. Mitt mål är att få ihop mycket pengar.

Men... det finns en baksida med detta. Det finns ju så mycket man kan köpa på Tradera! Hahaa..
Jag har köpt en hel del och det som jag inte trivs med säljer jag direkt vidare. Känns bra.

Jag har låtit mig själv att handla också, jag har sagt till mig själv att det är okej. Men snart kommer jag uppnå min personliga gräns, när jag inte får köpa något mer. Det gäller bara och inte söka på de vanliga sökorden, så är det lugnt.

I loooove Tradera. :D

Kika på mina auktioner
http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=314601

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi!! jag gör så långa inlägg så du kan läsa hela natten! hahah! :) närå.. men ja har saknat dina små updates i några dagar! :)

2011-03-31 @ 13:49:59
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0