I just found something.

Den senaste tiden har jag känt mig rätt uttråkad i livet, har inte känt att jag har haft några projekt på gång - som jag i stort sett alltid har - och det har fått mig att försöka söka efter nya saker att göra, utan resultat. Inte känt några större känslor för livet. Utan det jag har gjort är att jobba, sova, få lön. Jag har haft en resa i tanken, men den resan har inte haft samma fokus som jag hade för ett år sen på min thailandresa. Jag har tänkt väldigt mycket på mitt liv de kommande åren och känt mig fast. I lördags när jag var ute, så satt jag och Angelica o pratade ganska mycket. Har funderat på det som hon sa då, de senaste dagarna. Ikväll började jag läsa om lite grejer på internet och hamnade på en annan sida, där jag hittade Det med stort D. För första gången på väldigt länge så fick jag ett litet glädjerus och kände att det här vill Jag verkligen göra. Äntligen ta tag i det, som jag länge tänkt på. Imorgon är jag ledig och ska tänka igenom det lite till, men sedan måste jag prata med en person. Jag tror att jag skulle må lite bättre om detta blev av. Att ha något o se framemot och faktiskt utföra det sen också. Jag tror - eller jag vet - att jag behöver något nytt i mitt liv.

Säg gärna till om du vill äventyra lite,
jag vill ut och utforska stan som jag bott i hela mitt liv.
Det är bara att man ska få ihop sina kalendrar.
Ifos äger jag ingen kalender. Det är första året som jag inte köpt en fysisk kalender.
Men det funkar rätt bra ändå. Förr i tiden gick alltid jag och Madde o köpte en
varsin kalender, som vi valde med omsorg. Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Tindra

I sommar så vill jag gärna utforska stan lite.. :P

2011-03-02 @ 23:40:35
URL: http://buddiilicious.blogspot.com/
Postat av: nea

jag vill veta, vad är det förnågot? <3

2011-03-03 @ 10:33:03
Postat av: Selin

man kan, bara man vill. så är det. (=

2011-03-04 @ 09:28:53
Postat av: Eira

http://www.virtualtourist.com/travel/Europe/Sweden/Stockholms_Laen/Stockholm-173634/Off_the_Beaten_Path-Stockholm-TG-C-1.html



Hemliga platser i Stockholm ;)

2011-03-05 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0