Semester.


Nu har jag haft semester i 3 timmar. Yeaah. Tiden går ju sjukt fort, damn.
Imorgon går det ett plan, som jag inte bestämt mig till 100% än att följa med på.
Det lutar åt det.. men det är mycket som snurrar i mitt huvud.
De senaste två dagarna har vart kaos. Men funderar på och skita i det för tillfället
och ta vara på en resa, som förhoppningsvis kan bli riktigt rolig!

Jag har börjat läsa om en grej, en grej som kanske stämmer in på mig.
Så har känt mig lite låg hela dagen idag. Samt att någon obetydlig människa
har lagt ner energi och skrivit grejer. Jippie.

Jag måste tänka på att jag faktiskt ska vara ledig i två veckor nu!
Skicka mitt ett lyckorus tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0