2o11?

2o11... Suck.

Trasig kamera efter bara två timmar efter att det nya året började.
Trasig rygg på nyårsdagen, efter en skön sömn på ett golv i ett kök.
Trasiga favoritbenvärmare, efter en rolig nyårsnatt.
Och en telefon som strular med lite småsaker.

Efter nyår blev ryggen bättre för varje dag som gick. Men i onsdags så small det till på jobbet. Jag skulle gå och hämta en blåback o korg med 2000st fejkusbminnen i papp. Det skulle jag inte ha gjort. Det enda positiva med händelsen, är att det nog inte var meningen att jag skulle åka till mediamarkt i barkaby den dagen. Ringde dit eftersom jag hade lagt undan en kamera (som inte ens fanns undanlagd!) och skulle få betala samma pris som i heron, men det gick tydligen inte. När jag kom hem på kvällen så hittade jag på internet mycket billigare.

Men annars, min rygg är helt trasig. Jag har åkt på ett ryggskott. Idag besökte jag en naprapat för första gången i mitt liv och det var en underlig upplevelse. Och han berättade för mig att jag hade en gammal skada på min högersida, som blivit aktiverad Nu. Skadan kan ha legat där i 15 år. Haha va?

Sjukskriven från jobbet och det är det värsta jag vet.
Jag vill jobba!

Jag har lite svårt och tänka på mig själv. Men min kropp säger väl ifrån och jag lyssnar inte.
Vad händer härnäst? Heja 2o11!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

DisneyOnIce med brorsan o hans två barn var kul iaf :)




Kommentarer
Postat av: Nea

:(

massa kärlek från oss <3

2011-01-07 @ 20:27:21
URL: http://familjen-sol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0