Veckan efter veckan.

Kläder är ett stort intresse. Idag provade jag något nytt.
Stuprör och flanellskjorta! Bah.



Skönt med en ny vecka, efter en ganska hektiskt vecka 7 - min födelsedagsvecka. Tre dagar gick åt till att fixa massa saker, både ute och här hemma. På torsdagen (dagen D) så kom min och C's familj över på tårta. På fredagen blev det middag tillsammans med min fina vänner Hanna och Linnéa. Och på lördagen åkte jag, Cibba och Linnéa till Erikshjälpen och letade grejer från 70-talet. På kvällen var det ju dags för årets födelsedagspartajjj med 70-talstema.. och fan vad lyckat det blev! Jag var helt lyrisk över engagemanget och feelingen. Det var verkligen som om o komma tillbaka till det härliga 70-talet. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Cicci

RIktigt snyggt! :)

Vart har du hittat skjortan? :)

2011-02-22 @ 13:56:49
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: Cicci

@ Taaaack! ;)

2011-02-24 @ 16:03:35
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0