Heeeeeeej !

Ibland är jag så dålig på att uppdatera den här bloggen, jag har hört att om man ska ha en bra blogg ska man skriva varje dag, haha. Min blogg handlar nog inte om att bli bra, utan mer som min dagbok.

"Hej dagboken! Det är tjejen bakom tangenterna som skriver! ;)"

Onsdagen den 26 januari drog jag iväg till Gran Canaria tillsammans med julia. En tjej som jag bara träffat 4-5 gånger tidigare, men fan vilken rolig vecka vi hade. Vi festade, fotade, åkte karuseller, va på utflykt med pensionärer, åkte taxi, käka canariepotatis, hoppade i saharaöknen, solade i sandstorm, fick massa gratis sprit, skrattade och under veckan dök det upp mycket interna ikoner och situationer! Som vi på planet hem skrev en hel bok om :D
Ett stående skämt... Asssssåååå shiiiiiit - från flickorna på klitteholm




Men tror jag ska skriva ett långt inlägg om gran canaria resan... senare.

¤ ¤ ¤

Snart är det dags... för min födelsedag!? Fan, jag tyckte precis att jag firade den. Vad hände med det här året? Shiit. Ah, men hur ska det firas i år då? Andra år brukar jag vara väldigt pepp och ha mycket planerat, men i år har jag inte hunnit tänka ut något. Så... ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0