Igår & Idag.

Haha, spontana kvällar blir oftaste de bästa.
Vi drog till trädgårn och vi blev en hel del som hängde där.
Roligt roligt! (:



Alltså när jag och Emy är tillsammans på ett ställe,
så händer det alltid så konstiga grejer. Konstiga killar
snurrar omkring. Igår när vi stod i toakön, så kollade
två snubbar på oss. Vi pratade vidare och brydde oss
inte om de och helt plötsligt så står de brevid oss och
lägger armarna runt oss och börjar prata spanska?
Jag säger på engelska att jag inte förstår vad de säger
men de fortsätter GLO på mig och prata sitt språk.
Jag börjar snacka på svenska och de ger de sig av.
Vi fattade ingenting, hahha, det var som om de hade
glott och var tvungna och gå fram o glo ännu mer. 

Emy i min mössa, värsta fightern :D

Idag vaknade jag upp utan och veta vad klockan va,
då strömmen hade gått på digitalklockan. När
jag kom ut ur sovrummet så visade klockan på
datorn 09:15. Varför ska jag alltid vakna så tidigt?
Heh, bakfull och soffan har vart min vän hela dagen.

O igår eftermiddag fick jag hem mina extenstions-
fjädrar, men de såg inte alls ut som jag trodde.
Så nu tror jag att jag ska sälja de vidare. Fick även
ett tips om en annan sida, där jag hittade massa
fina fjäderdekorationer till håret, som redan är klara.
Om jag får de andra sålda, klickar jag nog hem ett
par från den sidan. Här är det fjädrar!

Kommentarer
Postat av: Selin

StyleByTyra är jättebra! <3

Och i USA gjorde varje frisör fjäderextensions och det fanns till och med bås längst med gatorna och på marknaderna där de för en liten slant satte in dem direkt. Du kanske kan hitta en frisör här i Sverige som också gör sånt? ^^

2011-08-13 @ 17:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0