Godkväll.

Supergod middag, varma mackor med nötter på :)

Igår jobbade vi till klockan 1o på kvällen och klockan 5 imorse så ringde klockan igen. Jippie. Kom iväg till bussen och var trött hela vägen till jobbet. Morgonen på jobbet kändes riktigt bra, skönt och äntligen få fixa till lite i butiken. Dagen flöt på med att räkna massa varor, då det är slutet på en stor inventering. Jag hade också ett litet möte med min regionmerchandiser, vilket gav mig ny energi. Det fick mig och inse att det finns möjligheter.. och det känns väldigt bra! Jag slutade kvart över ett och tog tunnelbanan in till slussen. Promenerade på götgatan och skulle kika in på Gina Tricot.

Ooops! "<



Allt för 587 kronor! Sjal, linne, leggings, topp, tröja,
strumpor, armband och ett halsband.

Sen tog jag en promenad på min gamla skolgata högbergsgatan och insåg att det var sju år sedan vi stod där på flaket och skrek: "Fööööör viiiii haaaar taaaaagit stuuuudenten!" :D Fan va roligt det var o gå i gymnasiet. Saknar den tiden sjukt mycket och förstår fortfarande inte att tiden har gått så fort sedan man slutade.

När jag kom ner vid södra station så var det en kvinna som stod med ett stort bord, där det stod "Alla smycken 20 kr" och jag gick fram o kollade. Supertrevlig och mycket fina smycken. Så köpte dessa:



Så ett hett tips.. Gå dit om ni älskar smycken! :)
Hon kommer stå där flera dagar och tar med nya
smycken varje gång. 20 kr för allt.

När jag kom hem sprang jag in i tvättstugan, då det var den enda tiden som fanns innan vi drar iväg på söndag. Jag jobbar både fredag och lördag och på söndagmorgon åker vi. Packa är en annan grej jag måste hinna med, men det är ju så tråkigt för det tar sån tid. Måste bara hitta en lucka. Om det blir bra väder imorgon så blir det nog öl i solen "< haha

Kommentarer
Postat av: Cicci

iiiihhh!! jag kan hjälpa dig packa!! De e ju sååå kul!! :)

Supernice me lite shopping innan shoppingresan, så du värmer upp menar jag.. ;)

Hoppas ni får de superkul!! :)

2011-04-29 @ 08:41:00
URL: http://kikkiola.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgoN:D

2011-04-29 @ 08:55:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hih.. ja.. köpte en för 349 (?) på Clas! :)

Hur är NewYork??? :D

2011-05-04 @ 13:18:33
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0