Update.

Dagarna springer iväg och jag har vart dåligt på att uppdatera.
Förlåt!

Det har väl hänt en del sen sist.. tror jag. Våren är här och det
gör mig så jävla glad! Får sjukt mycket energi och blir sugen på
öl i solen stup i kvarten. Har hängt med underbara människor
och haft trevliga kvällar. Jag har börjat fixa min balkong, tagit
upp möblerna från källaren och köpt konstgräs. I år ska balkongen
bli bättre än de andra åren. Bilder kommer när den är klar...

Jag har börjat sälja mycket på tradera och har även städat ur
skåpen för lite grejer som jag tänkte sälja på Blocket. Har aldrig
använt blocket förut, så hoppas det är lätt. Nu har jag verkligen
ett mål med allt mitt säljande samt att jag verkligen vill rensa ut.
Till i augusti behöver jag få ihop ett speciell summa.. och jag hoppas
verkligen att jag lyckas! ",
Skulle nästan vara bäst och bjuda över folk och ha en loppis?!

De senaste dagarna har jag funderat mycket på mitt yttre och nästa
vecka kommer det att ske förändringar, hoppas jag. Jag måste
bara bestämma mig och det tar ju som sagt lite tid för mig och verkligen
bestämma mig för det slutgiltiga.

Idag slutade jag klockan tre och åkte sedan in till söder och gick omkring,
kollade i några affärer, kollade på människor och njöt av solen.
Gick en promenad från slussen till skanstull och när jag stod på bolaget
med en flaska rosé i handen, så fick jag ett sms av hyppe. Vi möttes
upp i medborgarplatsen och tog två snabba öl. Två öl som fick det
o börja snurra haha. Vi åkte sedan hem till highvalley och beställde
3 pizzor och gick hem till cibba. Uppskattat! Åt den supergoda pizzan
och började sen dricka rosé och efter det blev det jäger och cola!
Sedan kom viktor förbi och det blev en rolig kväll, innan de drog vidare
och jag deckade på soffan där jag sitter nu.

Imorgon är det lååångfredag och jag jobbar några timmar, men sen är
jag ledig i tre dagar! Det händer typ aldrig, så ska verkligen se till och
njuta. Det ska ju bli sommarväder hela helgen också! Wiiiiie ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0