Red head.

godmorgon godmorgon soliga söndag.

jag är ju fortfarande väldigt kluven över vad jag vill göra för nytt med mitt yttre. gick in på bilddagboken och kollade vad jag gjorde på midsommar 2oo6 och ramlade över mitt röda hår med lugg.



är rött något att gå tillbaka till? det är bara svårt och hålla det riktigt rött och sen vet jag inte om det finns någon bra färg till det ute i handeln. jag har ifos några burkar i garderoben sedan tidigare. eller har de ett bästa-före-datum? jag trivs väldigt bra i lugg, men det är jobb med den varje dag och nu för tiden kanske jag inte tvättar håret varje dag. eller så klipper jag till en riktigt snygg snelugg. jag har även funderat på och färga det lite mer åt koppar. eller så fortsätter jag på samma färg som jag har nu, för den trivs jag i ungefär varann dag iallafall :)

denna brukar jag använda.. Ljus guldkopparblond.



men har funderingar på denna... Gyllene Kopparröd.



Hår är viktigt, men så svårt. När jag kollar på gamla bilder på när jag hade kort hår blir jag sugen på det, men jag minns att när jag var korthårig och kollade på bilder där jag hade långt hår, så ville jag ha det. :) Ond cirkel.

Det var kanske inte meningen att det här inlägget skulle handla om hår.

Idag är det söndag och jag vill hitta på något. Energin flöder när solen tittar fram.
Håret växer ju dessutom bättre av solljus. x_X

Kommentarer
Postat av: Selin

Jag är också sådär. Ser bilder då jag hade jättekort hår och saknar det men sen så minns jag när jag hade så kort hår och hur mycket jag saknade mitt långa hår. Att man aldrig blir nöjd!

2011-04-10 @ 17:38:46
Postat av: Cicci

Oh!! jag gillar de i förpackningnarna!! Vilken som av de två!! :) Fast rött och din nuvarande funkar också!! :) Men ja gillar tanken på den kopparröda!! :)

2011-04-11 @ 09:45:15
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0