I believe I can fly.

Under den senaste timmen har jag suttit och kollat på vackra bilder och blivit inspirerad till tatueringar. Det är dags nu, men jag har bara så svårt och bestämma mig vart på kroppen de ska sitta. Medans jag satt och bläddrade bland bilderna kom jag på en sak, jag länge undrat över. Det händer väldigt ofta att jag ser djur i olika människor som jag möter i livet, inte i alla, men i de som utstrålar ett visst djuriskt utseende. Och nu har jag äntligen kommit på vad jag är för djur.

Fågel.

Jag har alltid drömt om att kunna flyga, att ha vingar och bara ge sig iväg. Jag har alltid varit väldigt faschinerad av flygplan. Jag har alltid viljat känna mig fri och kunna ge mig iväg när jag själv vill det, inte ha något som håller mig fast. Jag skriker när jag inte får som jag vill. Jag tycker fjädrar är sjukt vackra ting. Jag fryser som satan om vintern och önskar mig bort till ett varmt land.


Kommentarer
Postat av: erica

vad är jag för djur? ^^

2010-09-12 @ 09:04:11
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Eira

Spännande, du vet väl att du är lufttecken som stjärntecken ;) Vad ser du mig som för djur då ;)

2010-09-14 @ 09:05:37
URL: http://doxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0