Happy happy :D

Ibland känner man att LIVET ÄR SJUKT BRA! Just nu har jag de känslorna och glädjen studsar inom mig!! Jag köpte två snygga klockor idag och har haft på mig den vita sedan jag köpte den. Jag har nu en vit, gröngul och orange klocka! Stressmoment, men jag använder de mer som accessoarer ;-) Smycken är det bästa jag vet, som sagt. Sen drog jag iväg till ica maxi och köpte massa nyttiga grejer, till min bakning av ett supergott bröd! Fattar inte vad som håller på o hända med mig, har bakat massa på bara några veckor, hehe. (Massa = 5 ggr) Det blev himla gott! Nu har jag kanske hittat en ny mobil som jag vill ha, måste ju falla i smaken på utseendet också och jag tror att denna gör det! Ska kolla upp när den kommer ut, hoppas det är snaaaart! Wiiiie.

Sen blev jag lite glad över USA-resan. :D

Och en helt annan grej....
Finns det något som kan ta bort tröttheten efter jobbet?
Det är ett stort minus just nu.
När man inte pallar utnyttja alla veckans dagar.. hm?

Imorgon ska jag iallafall palla umgås efter jobbet, så snart dags och sova.
Godnatt onsdag. <3

Kommentarer
Postat av: Eira

Vad då för USA-resa?? :)



Angående trötthet: köp en sån ljuslampa till vintern, maxar på så att du har mycket lättare att gå upp och vakna och blir mycket piggare under dagen. Den har räddat mina vintrar nu sista åren kan jag säga. Kram!!

2010-09-20 @ 00:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0