Orange, mmm..

Idag har jag haft ledig dag, efter att ha jobbat hela helgen och jag tycker det är så himla mysigt med lediga dagar mitt i veckan. Jag vaknade tidigt imorse och myste lite med C innan han drog iväg till jobbet, sen sov jag några timmar till och vid halvnio gick jag upp. Skickade sms till mamma och åkte över till henne och åt frukost. Sen drog vi ut på jakt efter afrikanska föremål till hennes nya hall, den är superfin!! Efter några timmar med mamma, så åkte jag iväg till vårby, skärholmen och ikeaaaa. Bolagret hade fått en ny lokal i skärholmens centrum och bytt koncept, det var toknice. Massa orange saker!! På ikea införskaffade jag mig lådor, för att försöka rodda i garderoben.

Dagens fynd... förutom ikealådorna... och nya stekpannan :p
Papperslådan fick jag av mamma, från 70-talet!!



Fina saker gör mig glaaaaaad!
Hösten är otroligt vacker för tillfället. Skulle vara kul och dra ut och fota innan alla löven ligger på marken, men när finns den tiden? Kalendern är uppbokad, hm...

Snart är det helg igen! :D

Kommentarer
Postat av: Nea

fina saker <3

2010-10-20 @ 18:25:04
URL: http://familjen-sol.blogspot.com
Postat av: Cicci

Ooh!! Orange är ju såå snyggt!! Har några sköna 70-tals burkar i köket.. (ja kanske ska lägga upp en bild av dem på bloggen!? :)

- Bolagret nästa!! :D

2010-10-20 @ 19:51:15
URL: http://kikkiola.blogg.seq
Postat av: erica

kunde inte undgå den lille bodyn - är den en present eller något till "dig själv"...? :)

2010-10-20 @ 22:23:06
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0