Lilla tå.

För två veckor sen, var jag tvungen och vara hemma från jobbet, på grund av min lilltå. Fördjävligt att förlora pengar på den minsta tån. Men kan man inte gå, så kan man inte. Det gjorde sjukt ont. Det blev bättre efter några dagar, då kunde jag gå någorlunda men samtidigt har den inte känts helt frisk under dessa två veckor. Och gissa vad jag lyckades göra ikväll?!! Joo, jag råkade klampa in med foten i soffan och då slog jag ju självklart till samma tå igen! Suck. Det började göra riktigt ont igen, men som tur var så gick det över efter några minuter. Nu värker den lite, men jag kan iallafall gå och det är ju tur eftersom jag ska jobba hela helgen!

Jävla tå.

Annars.. har jag städat, spanat på idol och bakat ikväll :)




Mhmmmm... Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Mmmm!! Smaskens!

Är de kärleksmums/snoddas/kafferutor?? :)

2010-10-19 @ 10:00:14
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0