Packat och nästan klart!

Jag hatar fan och packa, jag tycker det är roligare att vara påväg...
Nu är det mesta nedpackat och fixat härhemma, men fortfarande finns
det lite punkter kvar på vår femte att-göra-lista, heh.
Ska försöka sova några timmar nu, innan det är dags och gå upp tidigt
för att hinna med lite innan vi drar runt klockan tio hemifrån.
Det börjar kännas konstigt att jag inte ska se mitt hem på väldigt länge.
Kommer sakna min lya, helt klart.
Jag har knappt tagit med mig någonting, så i stort sett lämnar jag alla mina saker.
Och jag som älskar de så. Matrialist - javisst.

Men... mitt äventyr börjar om några timmar!!!

1o o3 o4

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0