En tanke tillbaka.

Allt blir en vardag, oavsett var i världen du befinner dig.
Under min resa var min vardag en annan. Det var rätt sweet det.
(Men sen fanns det en hel del o-sweet saker också!)

Idag har jag tänkt på min resa, och ja... idag saknar jag det liv jag levde.
Hur ska jag någonsin kunna sätt ord på mina äventyr?
Jag vet inte hur jag ska börja min historia.
Den gav mig nog mer, än vad jag kunnat ana. Allting är erfarenheter.
Det har samtidigt fått mig att uppskatta mitt liv härhemma.
Harmoni har visat sig för mitt inre.

När man kommer hem slängs man direkt in i arbetslivet igen,
men jag ska försöka bevara min inre känsla. Den fick mig att må bra.


Kommentarer
Postat av: Nea

Underbart gumman. Försök behåll känslan <3

MASSA KÄRLEK¤

2010-06-11 @ 08:31:40
URL: http://familjen-sol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0