Today is a good day.

Life is good.

Ah, idag är det en bra dag. Happy happyen.



Gick upp vid 7, ner till tvättstugan och någon timme senare drog jag iväg med bilen till Ica Maxi. Shoppade loss alla hygienartiklar för kommande tid. Dessutom hittade jag massa böcker på deras bok-rea, haha och jag som aldrig läser. Men jag tillät mig iallafall att köpa tre böcker. Den ena var väldigt intressant: Tankeläsning.

;)

Nu är jag hemma och alldeles nyss kom min nya iPod och jag är redan kär!



Ska ladda upp batteriet och sen försöka lägga över lite musik, så jag får med mig den sen, när jag ska in till stan. Ska in och kanske fixa lite med piercingssmycken, annars köpa boom-biljett till i sommar och sen gå o kolla på Avatar. Idag är det en perfekt dag!

Wiiiiiiiie.

Det är nu bara 4 jobbardagar kvar.
Idag är jag glad. Och nu är det dags för lunch.

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh vad full i glädje jag blir när jag läser detta!

Underbart! <3

2010-02-25 @ 18:57:11
URL: http://neasol.blogspot.com
Postat av: Maja

Du smittar av dig sötnos! :) <3

Ha en fantastisk dag!

2010-02-26 @ 08:57:01
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0