Mobiljakt.



Mobiljakten är över. En ny mobil och ett comviqabonnemang är beställt!
Hoppas den kommer snaaaart :)

Imorgon är det onsdag och mitten på veckan. Efter jobbet tar jag bilen
norrut och hälsar på T. Sen blir det torsdag och jag är ledig. Najssss !
Dock jobbar jag ju helgen, men det kommer gå sjukt fort. Folk är ju
mitt uppe i sin julklapps-stress! Själv har jag knappt tänkt på julklappar.
Vem ska man egentligen köpa till? Jag önskar mig iallafall en ny kamera,
en canon ixus 130 orange och avatarboxen! Och kanske en resa ;)

Kommentarer
Postat av: Meow

fin bild! I like.

2010-12-08 @ 12:30:54
Postat av: Nea

vad bleev det för nååån?

och du, inte comviq abonnemang, tele2abonnemang ;) comviq är kontant ;);) jobbskadad

puss fin <3

2010-12-08 @ 21:20:31
URL: http://familjen-sol.blogspot.com
Postat av: Cicci

Ja kul me fin bild! :)

De blev inge shopping för mig själv igår.. jag har gått över min budget, så nu hoppas jag på mycket dricks till mannen så han får oss att överleva! haha!

Men ja köpte en tisha till min lillebror! :) Och ska kanske till ikea idag,,,, ;)

2010-12-09 @ 10:18:37
URL: http://kikkiola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0