Goodbye 2o1o.

GoodBye 2o1o.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag lekte i en hinderbana 20 meter upp i luften! Och övervann lite av min rädsla för vatten.



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte avge några nyårslöften.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Ja, jag blev solmoster den 25 juni ¤



4. Dog någon som stod dig nära?

Nej :)

5. Vilka länder besökte du?
Thailand 3 mån, Malaysia 10 min, Spanien/Portugal 1 vecka.



6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Mer energi att orka göra saker.



7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
1o o3 o4 - Dagen då min frihet började.



8. Var var din största framgång 2010?
Att jag verkligen kom iväg på min resa, samt att det gick så bra på jobbet.



9. Största misstaget?
Brukar inte ångra saker.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
I thailand stukade jag foten som aldrig förr, och några dagar senare även min hand.
Sen var vi med om en olycka med mopeden, det var inte så kul.

11. Bästa köpet?
Oj oj oj... Min nya bil tror jag vinner på den frågan!



12. Vad spenderade du mest pengar på?
Min frihetsresa och det var det värt :)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Frihet.



Lonely beach, Koh Chang.
Stonefree.



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj, va svårt. Finns så mycket bra musik från det här året.
Jay Smith - In the ghetto ( Elvis ) är sjukt bra !

Ben harper - Burn one down... är kärlek.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var inget speciellt, men bättre än 2oo9 iallafall.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?

Hunnit med några fler små-resor.

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre.
Sovit...

18. Hur tillgringade du julen?
Med mamma o man, syster, bror o flickvän o barn, två styvsystrar o barn.



19. Blev du kär i år?
Hela året om.



20. Favoritprogram på tv?
Idol och Så mycket bättre, bästa svenska tv-programmet.



21. Bästa boken du läste i år?
Brukar inte läsa, men läste faktiskt tre böcker under min resa.
Sjöjungfrun - Camilla Läckeberg.

22. Största musikaliska upptäckten?
Boom Festival <3



23. Något du önskade dig när du fyllde år och fick?

en orange iPod. och en spa-upplevelse.



24. Något du önskade dig med inte fick.

Näe.

25. Vad gjorde du på din födesedag 2010?
Jag bjöd över hela min familj och vänner och åt tårta hemma hos mig.



26. Finns det något som hade gjort ditt år ännu bättre?
Mer socialt liv.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bohem kanske? Jag älskar min stil.
Älskar att bli inspirerade av människor jag möter.



28. Vad fick dig att må bra?
Självförtroende.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha Jay smith.



30. Vem saknade du?
Finns flera personer som jag vill hänga mer med.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Alla vackra som kommit in i mitt liv under året.

Welcome 2o11.

Kommentarer
Postat av: Selin

Boom var underbart. <3

Och din stil är riktigt snygg, det måste jag faktiskt bara säga!

Gott nytt år!

^^

2010-12-31 @ 15:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0