Will you stay with me, will you be my love.

Denna långa kväll avslutas med



Och jag känner mig så grymt duktig. Nästan lite lycklig inombords för att jag fixade det. I helgen var vi på Magical forest och kom hem i söndagskväll, slängde in alla grejerna i lägenheten och sen var det dags för C och packa igen, lagom bakis. Nästa morgon drog han iväg till Ozora och jag är ensam hemma i en vecka. Det känns skönt och få lite egen tid och speciellt i mitt vackra hem. Tidigare idag var det total kaos härhemma, men jag har både städat, tvättat och handlat på ica maxi idag, dessutom gick jag upp klockan 5 imorse (efter en ölkväll igår) och har jobbat maxat hela dagen. Nu borde jag vara väldigt trött, men eftersom jag hållt igång så länge så känner inte kroppen riktigt av det. Men borde verkligen sova, för imorgon efter jobbet kommer några fina vänner över hit och ska käka middag. Ska bli himla mysigt. Och på fredag drar jag äntligen till örebro och hälsar på min fina solstråle och hennes senaste tillskott i familjen. Ska bli helt underbart.

Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar. . Sen är det dags för MIN semester,
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Nea

massa kärlek till dig min syster <3 ¤

2010-08-05 @ 08:32:20
URL: http://familjen-sol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0