En mysig kväll.

Trots att jag var hos tandläkaren idag och fick tråkiga besked,
så känner jag en lycklig känsla inombords.
Jag har haft en supermysig kväll tillsammans med christoffer
och så kom mamma förbi på en spontanmiddag med efterrätt!



Det är kanske är mina kommande resor, som får mig glad.
Resa är mitt liv. Nästa vecka åker jag och angelica till danmark
och festar gärnet på en fest med bla GMS, Ticon, Neelix... damn! :D
Sen har vi även bestämt att haka på årets luciakryssning med Mondaybar
och det ska verkligen bli skitkul!

Mina övriga planer finns varje dag i bakhuvudet.. försöker höra runt
med folk om det är någon som har planerat att dra. O visst, har jag
hittat intressanta krokar.. men kanske inte riktigt som jag egentligen vill.
Jag får helt enkelt se.. Jag hoppas på det bästa!

Det är höst.. och det är riktigt mys härhemma.
Mindre bråk, mer värmeljus... och mer kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0