Underbra vidunder festen :D

 

Haha, vilken rolig kväll och natt det var igår. Vi drog hem till Spunky och förkröka lite, för att sedan hoppa in i två bilar och dra mot festen. När vi hade kommit typ halvvägs, så slutade bromsarna i spunkys bil att fungera, så det var ju lite läskigt. Vi parkerade den och som tur var fick vi plats i den andra bilen! Vi kom fram till festen och festade på, tills klockan kanske var o2 då jag och angelica deckade av vår fylla, i den härliga chillen. Hahaa, mycket saker verkar ha hänt under vår vila. Folk som har pratat med oss, hälsat på oss och det mest underliga var när jag vaknade och gick på toaletten, så märkte jag att en lila scarf runt halsen, som hängde ovanpå min gröna och jag har ingen aning om vems det är?!! Eller hur den kom dit. Men eftersom ingen frågade efter den, så satt den kvar runt min hals ända tills jag kom hem. Den är ju väldigt fin iaf :) Medans vi sov, så åkte vår bil hem, så vi var tvungna att vänta på bussen som gick o7.39. Vi festade vidare och dansade, lätt förvirrade haha.

 

Bussresan hem var en historia för sig.

En konstig busschaufför .. men det var humor! :D

När alla klev på bussen var han skitsur och pekade och sa massa saker i mikrofonen. Under resans gång fortsatte han prata, sa ironiska saker som blev otroligt roliga, så hela bussen skratta!

"Om ni undrar vad det är som lyser gult därborta... så kan jag berätta att det är... solen"

"Du där min kompis med lika lite hår som mig, kan du komma fram?"

"Jag gick upp halvfyra imorse, för att kunna köra er"

Medmera...

Det bästa var ändå det han sa på slutet, när alla skulle gå av...

"Även fast det inte började så bra i början, så tycker jag att ni har skött er bra resten av resan, så ha en fortsatt trevlig söndag" Alla började skrika och applodera och då sa han igen "Och där förstörde ni precis det, med att skrika i mina öron" HAHAHHAHAHA

När vi satt längst fram berättade han om att han nästan hade kört kungen i vattnet, där vid drottningholm.. hahahahha

 

Vilken kalaskväll det blev!

Och lite pics...

 

 

Mer bilder finns på

http://Elektra.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1258758001&id=424797560

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0