Feeestligheter.

Evanescence för att komma i min egna stämning. Musiken som fått mig att gråta så extremt mycket, får mig att hamna där jag vill, när jag ska skriva. Tiden flyger iväg, det var ett tag sen jag satte mig ner och skrev några ord. Den senaste tiden har vart ganska rolig med olika festligheter. :]

Tack alla underbara vänner för inflyttnings- födelsedags-festen. :D Jag hade så grymt kul, vilket jag tror att alla som var här också hade. Alkoholen tog sin plats, så var nog bra att jag fotade så mycket som jag gjorde.






Och helgen efter...

                             Blev det skogsfest.
Drog jag och angelica till K2.                                                    "Läs mellan raderna" HAHAHAHAHA.


Jag har fått vända på kronor för att klara denna månad och på måndag är det äntligen dags! Det är lööööööön och det kommer bli en fin lönespec denna månad. Jag har jobbat tre helger plus löneförhöjning plus bättre prestationslön! Fan vad jag längtar :D Den 5 juni flyger jag till Amsterdam och det ska bli så kul att få resa iväg lite igen. Sist jag var utomlands var i november (amsterdam) och det känns så långt bort. Jag älskar och resa!!! I augusti blir det portugal och kanske ungern, fan vad jag längtar! Festivaaaal... :) I höst hoppas jag att jag kommer iväg till london en sväng också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0