:'(

Attack, efter attack... efter attack.
Hur ska man lära sig att klara av dessa attacker som sköljer över en som en stor våg?
Det finns ingen kontroll längre, jag drunknar snart. Vatten har alltid vart min svaghet
och nu sköljer känslorna över mig, så att det gör så ont så att jag skulle vilja plocka
ur mitt hjärta ur bröstkorgen och bara lägga mig ner och dö. En längtan av att smärtan
tar slut någon gång, för jag kan inte hantera detta själv. Jag ser ingen utväg.

Allt som har hänt mig under mitt liv, dyker upp i olika händelser. Saker jag tyckte var
grymt jobbiga när jag var liten finns precis framför mig igen. Allt känns jobbigt, så jävla jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du behöver prata med någon och du behöver hjälp, ingen ska behöva må sådär. Du kan prata med mig om du vill när det är sådär, de senaste 6 veckorna på dbt:n har jag fått träna på att hantera just panikattacker och andra krissituationer, så jag kanske kan ge dig något bra tips på vad du ska göra när du är just i den stunden. Ta hand om dig! Kramar <3

2009-05-24 @ 16:26:59
Postat av: Angelica

Älskling, precis som olivia skrivit att du inte ska behöva må såhär. Du förtjänar så otroligt mycket att bra, kontakta vårdcentralen o be om att få tid hos kurator o prata me läkaren o kuratorn för o se hur ni ska kunna gå vidare. Det kommer bli bra.

puss <3

2009-05-24 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0