Stressad.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !
jag vill skrika... utav bara helvete. håller på o få panik. så jävla frusterad, så det påverkar mitt liv. kaos är det enda som snurrar i mitt huvud. när ska man hinna allt? hur ska man räcka till? hur stressar man inte sönder sig? kan dygnet bli längre än 24 timmar? JAG BEHÖVER TID!

jag är stressad.
jag är stressad på jobbet.
jag är stressad hemma.
jag är stressad över min resa.
jag är stressad över allt just nu.
och det känns inte bra.

inte en lugn stund.
hjälp.

och mitt i allt blir jag sjuk,
det finns fan inte med i min planering.

Kommentarer
Postat av: .

Sånt löser sig. Tro det eller ej men tiden finns där bakom hörnet. Istället för att koncentrera på det som måste göras snart så är det bättre att spendera den energin på det du faktiskt håller på med.

sänder ut positiv energi

2009-12-04 @ 16:15:44
Postat av: Nea

Andas min älskade vän, andas.

Du hinner med det du vill göra, du behöver bara ta några djupa andetag och sikta mot ditt mål, din resa. Så ska du se att tiden kommer gå din väg.



Love you¤~

2009-12-04 @ 19:57:26
URL: http://neasol.blogspot.com
Postat av: sara

I know the feeling gumman, been there,done that! såå jobbigt men klovar.. det blir bättre, efter regn kommer solsken min lilla stolstråle - det är du ju! =)



örebro ofta alltså? nice!! då får du komma joina mig i min kommande stora studentlägenhet om jag finner någon :D hihih



allt bra annars? resa på G? :D



Puss. kram.

2009-12-14 @ 18:04:45
URL: http://metrobloggen.se/saraupdate

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0