Öl efter jobbet.



Solen sken hela lördagen, men vissa var tvungna att jobba så
vi bestämde oss för att dricka lite öl efter jobbet.
Solen var fortfarande uppe på himlen... wiiiiiiiie. :D



Metro-Fotomodellen lilljonte var meeeeed :D

Helgen har gått fort och nu sitter jag här på söndagskvällen och känner faktiskt ett lugn i kroppen. Har precis ätit middag och ska strax fortsätta packa upp lite ur mina flyttkartonger. Jag hittade min svarta dagbok och läste lite i den och blev berörd av de starka ord jag har skrivit i den. Det var efter den boken, som jag började med denna blogg. Men det känns bra att jag faktiskt ser livet lite ljusare nu och kunnat lämna mitt riktiga helvete bakom mig. Även om jag efter det har vart djupt nere i en depression under en tid, men känns det som om det börjar hända något positivt inom mig.  Känslorna och tankarna börjar leka med mig igen och jag vill tala om för människor jag tycker om, hur mycket jag tycker om de. Kärleken har hittat tillbaka till mig, även om det är en bit kvar på vägen. Jag tror på sommaren.. eller jag vet. Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0