förtrollad av magi

det är magi i mitt liv. magiska händelser sker framför mig och jag blir förtrollad i de situationerna. ett lyckorus strömmar igenom kroppen samtidigt som den börjar skaka. idag hände det igen. ett magiskt ögonblick. mitt pussel börjar hitta sina bitar. en dag kanske jag kommer få ett färdigt pussel som visar vad alla dessa små tecken egentligen talar om för mig. det är någon/något som har börjat trolla med mig och jag gillar det. jag gillar dessa ögonblick eftersom hela min kropp börjar le. jag ser svar på händelser som har hänt tidigare. den röda tråden blir rödare.

i dessa magiska ögonblick känns allt så perfekt.
jag ser chanser, som jag absolut inte får missa.
det är nu eller aldrig.

Kommentarer
Postat av: Mr Man

Jag saknar dig!

2008-11-14 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0