stressad och vilsen

jag saknar tiden. vart tar dygnets alla timmar vägen? just nu hinner jag inte med. jag sitter hemma själv och känner mig jättestressad. det har hänt saker och det kommer hända mer saker. hur jag ska jag hinna allt med denna utmattade kropp och hjärna. jag hoppas att jag kan gå och lägga mig tidigt ikväll.

amsterdam... ja. underbar och flummig stad, som jag kommer åka tillbaka till. förhoppningsvis i vår när det är lite varmare, för jävlar vad kallt det var om natten. men mysigt. en intressant upplevelse med åtta grabbar, där jag försökte agera reseledare för att få ner kostnaderna och gångavstånden. heh. tack för den här resan...

en soffa mitt på gatan i amsterdam. =)

annars är det mycket annat som spökar inom mig just nu. eller bråkar. det är jobbigt för jag påverkas även utåt genom mina tankar, som dyker upp när jag minst anar det. jag försöker ignorera, men ibland går det inte. inatt tog de sig in i mina drömmar och spelade upp en situationen, som för mig känns väldigt jobbig. jag vet hur jag reagerade i drömmen, men hur skulle jag reagera i verkligheten. jag tänker på det ibland.

jag har hamnat i en omvänd situation, där jag själv är min spegelbild och inte den verkliga personen. jag står på insidan och ser ut. jag ser på det hela som ett gammalt videoband, som nu spelas upp för mina ögon. jag är ledsen för att det är som det är. känner mig vilsen i allmänt.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0